HomeForumsCalendarMail
Sign Up! Login: Password: New User? Forgot? Support
Forums    
Forums : General Discussion > Sky Old School
BigSust (SuperAdmin) 7/6/2008 2:53 AM EST : Sky Old School
AMAT
BigSust
Posts: 1002
0
Like
0
Dislike

A Conversation Amongst the Gods:

<Mother Globe> aggro
<Zipacna> Again? man I just had to HP cuz of these noobs
<Mother Globe> yeah, killed them, they weren't doin much damage.
<Zipacna> nice
<Mother Globe> thx
<Byakko> someone pop me........
<Zipacna> lolUlli
<Ullikummi> stfu
<Mother Globe> hahhaa
<Seiryu> ROFL
<Kirin> lol.

3mins later
<Mother Globe> f**k, aggro again......same group
<Zipacna> lol GL
<Mother Globe> killed slaves, got the puller though, idiots, going back out, brb
<Kirin> k.
<Genbu> sup guys
<Suzaku> lolGenbu
<Byakko> lolGenbu
<Genbu> STFU im getting tired of that nuts, seriously, makes me want to just quit.
<Kirin> lol/emoGenbu
<Genbu>
<Suzaku> ROFL!!!!
<Seriyu> awww nuts you made me get killed........
<Kirin> HAHA!
<Genbu> lol


<Mother Globe> Aggro again........
<Zipacna> dude wtf, seriously..
<Mother> lol killed slaves, same as last time, brb
<Zipacna> gilsellers?
<Mother> no, but just as bad, LostHorizon rofl
<Kirin> LMAO
<Seiryu> lol
<Genbu> lol
<Mother> ...........lolGenbu
<Genbu> STFU!

4minutes later

<Mother Globe> LMAO just watched them aggro an Aura Gear and PLD died.
<Zipacna> LMAO!
<Kirin> lol
<Seiryu> hahaha
<Genbu> lol
<Leaping Lizzy> .........lolGenbu
<Genbu> STFU!!!!!!!!!!!

4minutes later

<Mother Globe> lol they won't give up
<Steam Cleaner> I know...
<Zipacna> lol
<Olla> lol, sup
<Steam> Hey olla ^^
<Olla> yo, just got popped, gilsellers
<Steam> lol girrserrs gonna get pwnt
<Olla> gonna? already done, hahaha!
<Steam> lol noice!!
<Despot> Why don't people pop me anymore....
<Kirin> ........
<Zipacna> .......
<Seiryu> ........
<Steam> .....lolUlli
<Ullikummi> STFU
<Suzaku> LMAO
<Byakko> yeah STFU
<Kirin> LMAO!
<Nidhogg> LOL@SC dude I can't breathe
<Seriyu> lol

5minutes later
<Mother Globe> f**king RNG is owning me and I cant hit this god d**n NIN
<Kirin> sounds like someone's goin' down.
<Seiryu> just die and drop so they can fight me.......they tried earlier and got pwnt harder than Genbu did by that soro RDM
<Kirin> LMAO!
<Suzaku> lolGenbu
<Genbu> STFU!!!!!!!!

4minutes later
<Mother Globe> dead ; ;
<Kirin> need r3?
<Mother Globe> in a couple hours, gonna go to the store, later guys
<Genbu> peace
<Steam> later MG
<Suzaku> lata
<Kirin> Yo Suzy
<Suzaku> Yeah baby?
<Kirin> I need you and Yakko and Seriyu for a while
<Seiryu> pop?
<Suzaku> pop time?
<Kirin> yar, some noobs, Amat and his ls, we should be good.
<Suzaku> k
<Byakko> omw after this
<Seriyu> Stop lieing you havn't fought anyone in months
<Byakko> STFU!
<Suzaku> LMAO!!!!!!!!
<Kirin> rofl
<Seiryu> hahahaha

<Genbu> Hey...don't you need me too Kir?


15 seconds of silence......

<Sieryu> lolGenbu
<Suzaku> lolGenbu
<Byakko> lolGenbu
<Despot> lolGenbu
<Kirin> lolGenbu
<Genbu> GOD d**nIT!!!!!!!!!
<Leaping Lizzy> LOLGENBU!



<Zipacna> Thepig just pulled me
<Byakko> gl
<Zipacna> {Easy Prey}
<Kirin> lolatLostHorizon
<Zipacna> lol Dali just used invincible
<Byakko> lol you gonna stay on him?
<Zipacna> nah
<Zipacna> f**k this guy using cureIII, hold on

30 seconds later

<Zipacna> killed him
<Byakko> you ignored invincible??
<Zipacna> ya
<Fafnir> They'll call a GM on you if you do that.
<Zipacna> so?
<Fafnir> ......good point, carry on.
<Suzaku> lol

10minutes later

<Zipacna> pwnt
<Steam> lol nice, they just killed me
<Zipacna> revenge
<Zipacna> Looks like they raising for some more action
<Mother Globe> back
<Genbu> wb
<Seiryu> wb
<Mother Globe> thx, Kir you busy?
<Kirin> {Fighting Right Now!} Lost Horizon members
<Mother> lol@3hr fight
<Kirin> I know.../sigh I need to skill up anyways.

5minutes later
<Zipacna> f**k they are doing better this time
<Mother> who?
<Zipacna> Lost Horizon 
<Byakko> lolLH
<Genbu> lolLH
<Leaping Lizzy> lolGenbu
<Genbu> STFU!

15minutes later
<Zipacna> WTF they got me
<Seiryu> how...only 6? what setup?
<Zipacna> NIN RDM BLM PLD RNG BRD
<Seiryu> ....and that killed you how?
<Zipacna> enfeebled the f**k out of me the whole fight
<Kirin> lolenfeebls
<Zipacna> STFU
<Suzaku> lmao
<Byakko> hahahaha!
<Genbu> lol
<Tunnel Worm> ..........lolGenbu
<Genbu> STFU!!


<Bubbling Bernie> lolGenbu
<Genbu> STFU
<Suzaku> oh kirin i love your manliness bang me hard!
<Suzaku> nuts mt >.>
<Suzaku> <.<
<Suzaku> >.>
<Kirin> >.>............. uhhhhhhhhhhhhh
<Genbu> lol...
<Kirin>stfu genbu
<Suzaku> lolgenbu
<Genbu> STFU!!


After an LS defeats Kirin.
<Kirin> .........
<Suzaku> .......
<Seiryu> .........
<Byakko> ......
<Genbu? .......what?
<Kirin> You f**kin' suck dude.
<Suzaku> LMFAO!!!!!!!!!!
<Seiryu> HAHAHAH
<Genbu> god d**nit you act like I can take on the whole alliance....
<Byakko> dude....there was only 1 RDM left....everyone wiped.....and you had full HP...
<Genbu> STFU!!!
<Bubbling Bernie> lolGenbu
<Valk Emp> ROFLLLLLLLLLLLLLLLLLL
<Genbu> That's IT IM f**kING LEAVING THE LS
<Kirin> bye Mr. Emo.
<Byakko> adios
<Seiryu> syonnara
<Suzaku> GTFO
<Kirin> LMAO

Genbu breaks linkshell.
<Kirin> He'll be back, rofl.
<Byakko> nuts even if he's not back idc, he blows
<Suzaku> lolGenbu
<Ullikummi> rofl

Genbu's Application for AdventurerHunters.
Name: Genbu
Race: Turtle
Rank: 5Sky 1Sea 1ToAU

Jeuno Access? No
3 City Access? No
ToAU Access? No

What do you think you'd contribute most to this LS? I can spend a lot of time with the LS once I get other things done, like missions and killing gilsellers.

Greatest accomplishment? Killed 2 PLDs who accidently popped me, only took 3 hours.

Goals? Beat that f**king RDM who keeps soloing me.




Adventurer Hunter LS discussion.

<Niddhogg> lolGenbu applied for us.
<King Behemoth> lmfao.....
<Bahamut> ughhhhh...
<Ouryu> rofl we should let him in.
<Niddhogg> Why....just to make fun of him?
<Bahamut> ya
<Niddhogg> WOOT ok.

Genbu is given a pearl to Adventurer Hunters.

<Genbu> Hey everyone!

45 seconds later.

<Genbu> I said Hi!
<Niddhogg> oh...hey
<King Behemoth> ya what he said..
Niddhogg>> dude Behemoth
>>Behemoth ya?
Niddhogg>> say lolGenbu
>>Behemoth LMFAO you do it
<King Behemoth> roflGenbu
Niddhogg>> LMFAO
>>Behemoth LMFAO
<Niddhogg> LOL dude...
<Genbu> zoned, what's up?
<King Behemoth> rofl...nothing

Sky LS.

<Kirin> dude...
<Sieryu> where's your car?
<Byakko> lmao
<Kirin> stfu
<Suzaku> hahaha
<Kirin> I miss Genbu...
<Suzaku> lolGenbu.......so do I
<Leaping Lizzy> but he f**king sucks
<Seiryu> rofl true
<Kirin> hahaha
<Tunnel Worm> let's get him back
<Mother Globe> Hey fellas
<Zipacna> sup...guys I might have to quit soon....
<Mother Globe> What? why?....
<Kirin> lolGenbu left
<Mother> LMFAO
<Suzaku> rofl!!
<Zipacna> stfu
<Olla> ima go smoke some trees till he gets back, lata bruthas
<Kirin> later...
Olla Leaves.
<Kirin> that guy's weird...
<Sieryu> lol!
<Byakko> lol yeah
<Mother> lolUlli
<Ullikummi> stfu!!
<Suzaku> hahahaha

Adventurer Hunters

<Genbu> So guys, what's on the menu for tonight?
<King Behemoth> turtle...






<Niddhogg> LMFAOOOOOOOOOOOO
<Simurgh> OMG lmao!!!
<Roc> rofl
<Alkyoneus> that's so f**ked up...
<King Behemoth> stfu Alkynfaliiogjewagijouhglkjhdasslkjgh
<Roc> lmao
<Fafnir> alky's emo
Alkyoneus has left the LS.
<Simurgh> LMAO
<Genbu> lol
<Fafnir> .......
<Simurgh> ......
<King> ......
<Genbu> what?
<Bune> lolGenbu
<Genbu> STFU!!!!!!!!
"Winning"


TopBottom

Kaizan08 (Applicant) 7/7/2008 2:04 AM EST : RE: Sky Old School
Kaizan08
Posts: 701
0
Like
0
Dislike

Waste of time do you need it?
TopBottom

Demigod87 (Applicant) 7/7/2008 6:19 AM EST : RE: Sky Old School

Demigod87
Posts: 34
0
Like
0
Dislike

fucking classic
TopBottom

LodusX (Applicant) 7/17/2008 5:15 PM EST : RE: Sky Old School

LodusX
Posts: 9
0
Like
0
Dislike

Dude you are too much......and you must have been really bored/stoned/drunk.....or all of the above!!
TopBottom

Kaytras (Applicant) 7/17/2008 11:56 PM EST : RE: Sky Old School
Kaytras
Posts: 273
0
Like
0
Dislike

HAHAHAHAHA Thats fking GREAT!! XD Good job!
TopBottom

Wellan (Applicant) 7/18/2008 3:31 PM EST : RE: Sky Old School

Wellan
Posts: 28
0
Like
0
Dislike

Ah Man!! That was AWESOME!! lolgenbu
TopBottom

Coryi (Applicant) 7/19/2008 4:09 AM EST : RE: Sky Old School

Coryi
Posts: 268
0
Like
0
Dislike

You need to make this a comic book. Pictures would make that even funnier. {Good job!}
TopBottom

Stillblacklung (Applicant) 11/16/2008 2:58 PM EST : RE: Sky Old School

Stillblacklung
Posts: 9
0
Like
0
Dislike

HOLY Goat Crap thats the funniest shyt i've read in ages, probs to the author LMAO
TopBottom

Damagedperson (Applicant) 1/14/2009 5:07 AM EST : RE: Sky Old School

Damagedperson
Posts: 94
0
Like
0
Dislike

OMFG ahahahahaah...i want more.  Gimmie gimmie gimme

     \__/   
    (O.O)                             ++++
   -(      )-                            (O.O)   /
    (       )o                      {<(      )>/
 DP's Pet                    Vivvi (Pld)
they came back from the dead just to read it ( O.O ) \m/
TopBottom

Cubia of Water (Applicant) 4/5/2009 10:28 PM EST : RE: Sky Old School

Cubia of Water
Posts: 9
0
Like
0
Dislike

This is great XP first time reading it hahahaha !!
TopBottom

Who's Online    
There are   members online.
So-and-so has logged on!
%title%
%message%